قوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود

 عضويت و ادامه استفاده از این سامانه به معنای قبول این قوانین است

 

دقت نماييد با رعایت نکردن قوانین زیر بـرای ارسال پیـام کوتاه کاربری شما مسدود شده و  هيچ گونه هزينه ای عودت

نــمي گردد و هرگونه جریمه نقـدی و غیر نقـدی و موارد قانونی متوجه کاربـر نـهایی استـفاده کننـده از سیستـم

میبـاشـد.
 

1- پيامهاي ارسالي توسط شما بايستي کاملا مطابق با قوانين کشور جمهوري اسلامي ايران باشد و نبايستي با هيچ يک از

شرايط زير منافات داشته باشد

محتواي پيام ارسالي مي‌بايست :

 الف : کليه پيامک ها با محتواي  غير اخلاقي ، توهين ، شوخي ، جوک ، اعلام برنده شدن يا ارائه جايزه ، سرکار گذاشتن از

طريق پيامک  (حتي دوستان و آشنايان)، اخاذي ، ارسال  پيامک از طرف بانک يا اپراتور ها ( همراه اول و ايرانسل ) ، و

ارسال هرگونه پيامک که به نحوي فرستنده در آن مشخص نباشد 

ب: با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد.

پ: باعث تشويش اذهان عمومي نگردد.

ت: به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب نرساند.

ث: با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت نداشته باشد

چ:ارسال پيامکهاي جعلي از طرف شرکت ها و بانک ها با محتواي مشترک گرامي شما برنده .... شده ايد و غيره.

ح:ارسال هرگونه پيامکي از طرف نهاد هاي دولتي و امنيتي مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و

خ:به طور کلي شما به هيچ وجه نبايد هويت خود را براي شخص دريافت کننده اس ام اس مخفي کرده و يا تغيير دهيد

د:عدم استفاده از سامانه ي پيامک براي تبليغ وب سايت ها، سرويس ها و يا کالا هايي که بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي

ايران مي باشند.

2- کليه پيامک در حوزه پزشکي ، پيراپزشکي ، دارويي ، آرايشي - بهداشتي ، ترک اعتياد و... بدون مجوز رسمي از

وزارت بهداشت و نامه کتبي از سازمان نظام پزشکي کشور 


3- ارائه تسهيلات و وام هاي بانکي ، خريد و فروش فيش حج ، تور هاي داخلي و خارجي بدون مجوز 

4-با توجه به دستورالعمل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران، ارسال پيامک تبليغاتي با شماره عمومی پس از ساعت 22 

ممنوع مي باشد در صورتی که دارای شماره اختصاصی میباشید و پیام شما اطلاع رسانی است ارسال شما منعی ندارد

و  ارسال های شما با سرشماره 2000 از ساعت 21 به بعد ارسال انجام نمی شود و اگر هرگونه ارسالی با این سرشماره

انجام دهید همگی در مخابرات بصورت در حال انتظار باقی مانده و در ساعت 8 صبح روز بعد ارسال میگردد این قانون

فقط بابت سرشماره 2000 میباشد

5-استفاده کننده مي‌بايد پاسخگوي مشتريان خود و پذيراي مسؤليت‌هاي مشتري‌مداري باشد.

6-درصورت درخواست مقام هاي قضائي تمامي اطلاعات ثبت شده از شما در سايت، تحويل دستگاه هاي مربوط مي گردد.

7-بدليل فيلترينگ شديد مخابرات کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه يکبار به صورت تست متن مورد نظر را بر

روي گوشي همراه خود (همراه اول)  ارسال نموده  و از رسيدن آن به گوشي اطمينان حاصل فرمايد. در صورت فيلتر

شدن پيام ها اين سامانه مسئوليتي بر عهده نمي گيرد.

9-مديريت سامانه مجاز به تغيير و حذف و اضافه ي قوانين خود ميباشد و در صورت تغيير قوانين جديد را به کاربران

اعلام خواهد کرد.

 10- درصورت  تغيير قوانين مخابرات و ساير قوانين مرتبط با ارائه ي خدمات سامانه , در اسرع وقت به کاربران اطلاع رساني

کرده و قوانين خود را تغيير خواهد داد.

11- ارسال به اپراتور کیش در حال حاضر امکان پذیر نیست و  در صورت ارسال به این اپراتور ارسال های شما انجام

نمیشود

الف: در صورت هماهنگی میتوانید با شماره 5000 به شماره های 934 کیش ارسال انجام دهید شماره های کل جزیره

کیش 

در قسمت مشاغل موجود است

12- قبل از ارسال انبوه پیام یکبار متن را به گوشی خود ارسال و از وصل بودن خطوط اطمینان حاصل فرمایید

13- پیام های بیش از 4 صفحه در بیشتر موارد از سمت مخابرات ارسال نمیگردد در تعداد صفحات  پیام دقت فرمایید

 14- مشخصات کاربري شما بايستي دقيقا با مشخصات اصلي شما در قسمت پروفايل يکسان باشد: نام و نام خانوادگي-کد

ملي شماره موبايل ، شماره ثابت ،کدپستي و نشاني پستي و.....