قوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود
عضويت و ادامه استفاده از این سامانه به معنای قبول این قوانین است
دقت نماييد با رعایت نکردن قوانین زیر بـرای ارسال پیـام کوتاه کاربری شما مسدود شده و هيچ گونه هزينه ای عودت
نــمي گردد و هرگونه جریمه نقـدی و غیر نقـدی و موارد قانونی متوجه کاربـر نـهایی استـفاده کننـده از سیستـم
میبـاشـد.
1- پيامهاي ارسالي توسط شما بايستي کاملا مطابق با قوانين کشور جمهوري اسلامي ايران باشد و نبايستي با هيچ يک از
شرايط زير منافات داشته باشد
محتواي پيام ارسالي ميبايست :
الف : کليه پيامک ها با محتواي غير اخلاقي ، توهين ، شوخي ، جوک ، اعلام برنده شدن يا ارائه جايزه ، سرکار گذاشتن از
طريق پيامک (حتي دوستان و آشنايان)، اخاذي ، ارسال پيامک از طرف بانک يا اپراتور ها ( همراه اول و ايرانسل ) ، و
ارسال هرگونه پيامک که به نحوي فرستنده در آن مشخص نباشد
ب: با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد.
پ: باعث تشويش اذهان عمومي نگردد.
ت: به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب نرساند.
ث: با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت نداشته باشد
چ:ارسال پيامکهاي جعلي از طرف شرکت ها و بانک ها با محتواي مشترک گرامي شما برنده .... شده ايد و غيره.
ح:ارسال هرگونه پيامکي از طرف نهاد هاي دولتي و امنيتي مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و
خ:به طور کلي شما به هيچ وجه نبايد هويت خود را براي شخص دريافت کننده اس ام اس مخفي کرده و يا تغيير دهيد
د:عدم استفاده از سامانه ي پيامک براي تبليغ وب سايت ها، سرويس ها و يا کالا هايي که بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي
ايران مي باشند.
2- کليه پيامک در حوزه پزشکي ، پيراپزشکي ، دارويي ، آرايشي - بهداشتي ، ترک اعتياد و... بدون مجوز رسمي از
وزارت بهداشت و نامه کتبي از سازمان نظام پزشکي کشور
3- ارائه تسهيلات و وام هاي بانکي ، خريد و فروش فيش حج ، تور هاي داخلي و خارجي بدون مجوز
4-با توجه به دستورالعمل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران، ارسال پيامک تبليغاتي با شماره عمومی پس از ساعت 22
ممنوع مي باشد در صورتی که دارای شماره اختصاصی میباشید و پیام شما اطلاع رسانی است ارسال شما منعی ندارد
و ارسال های شما با سرشماره 2000 از ساعت 21 به بعد ارسال انجام نمی شود و اگر هرگونه ارسالی با این سرشماره
انجام دهید همگی در مخابرات بصورت در حال انتظار باقی مانده و در ساعت 8 صبح روز بعد ارسال میگردد این قانون
فقط بابت سرشماره 2000 میباشد
5-استفاده کننده ميبايد پاسخگوي مشتريان خود و پذيراي مسؤليتهاي مشتريمداري باشد.
6-درصورت درخواست مقام هاي قضائي تمامي اطلاعات ثبت شده از شما در سايت، تحويل دستگاه هاي مربوط مي گردد.
7-بدليل فيلترينگ شديد مخابرات کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه يکبار به صورت تست متن مورد نظر را بر
روي گوشي همراه خود (همراه اول) ارسال نموده و از رسيدن آن به گوشي اطمينان حاصل فرمايد. در صورت فيلتر
شدن پيام ها اين سامانه مسئوليتي بر عهده نمي گيرد.
9-مديريت سامانه مجاز به تغيير و حذف و اضافه ي قوانين خود ميباشد و در صورت تغيير قوانين جديد را به کاربران
اعلام خواهد کرد.
10- درصورت تغيير قوانين مخابرات و ساير قوانين مرتبط با ارائه ي خدمات سامانه , در اسرع وقت به کاربران اطلاع رساني
کرده و قوانين خود را تغيير خواهد داد.
11- ارسال به اپراتور کیش در حال حاضر امکان پذیر نیست و در صورت ارسال به این اپراتور ارسال های شما انجام
نمیشود
الف: در صورت هماهنگی میتوانید با شماره 5000 به شماره های 934 کیش ارسال انجام دهید شماره های کل جزیره
کیش
در قسمت مشاغل موجود است
12- قبل از ارسال انبوه پیام یکبار متن را به گوشی خود ارسال و از وصل بودن خطوط اطمینان حاصل فرمایید
13- پیام های بیش از 4 صفحه در بیشتر موارد از سمت مخابرات ارسال نمیگردد در تعداد صفحات پیام دقت فرمایید
14- مشخصات کاربري شما بايستي دقيقا با مشخصات اصلي شما در قسمت پروفايل يکسان باشد: نام و نام خانوادگي-کد
ملي – شماره موبايل ، شماره ثابت ،کدپستي و نشاني پستي و.....