شرکت نرم افزاری و پیام سان هخامنش
كاربردهاي پيامك در بيمارستانها و درمانگاه ها
سيستم نوبت دهي به بيمار
اعلام نتايج ازمايش با سيستم پاسخگويي خودکار(ارسال کد ازمايش به شماره ****3000 و دريافت پاسخ يا اعلام زمان آماده شدن جواب يا (...
اعلام هزينه ترخيص بيمار به صورت کلي
اعلام درج دستورات پزشکي-يادداشتهاي پرستاري(نکات پرستاري که بايد همراه رعايت کنه) به شماره همراه بيمار
اعلام وضعيت بهبود بيمار و مشخص کردن مراجعه بعدي به پزشک مورد نظر بعد از ترخيص
دستورات لازم براي مصرف دارو توسط بيمار و توصيه هاي لازم براي ايام بعد از ترخيص
ايجاد بخش نظر سنجي در خصوص خدمات قابل ارائه.
پيشنهادات و انتقادات نسبت به خدمات بيمارستان و بخش هاي مربوطه اعم از اي سي يو -سي سي يو -پرستاري -و ....
ارسال پيامك براي پرسنل و همكاران بيمارستاني به مناسبت ايام ملي و مذهبي
ارسال پيام در مورد اعمال تغييرات احتمالي در شيفت بندي پرسنل
ارسال پيامك بصورت روزانه يا هفتگي در قالب پيامهاي فرهنگي و ...