شرکت نرم افزاری و پیام سان هخامنش
كاربرد هاي پيام كوتاه در شركتها و سازمان ها
امروزه در سازمانها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است. این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر نیل به اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است.
روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آنها با شرایط درونی،می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید. روابط عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژیهای روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیریهای اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد. یکی از ابزارهای کارآمد ارتباطی که می تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پیامک است.
تکنیکهای به کار گیری رسانه پیامک:
انتشار اخبار سازمان
(بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت ?صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.)
دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارشهای مردمی
فراخوان مراسم و همایشهای علمی فرهنگی
افکارسنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
(نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ ۱- خیلی خوب ۲- خوب ۳- متوسط ۴- ضعیف)
ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبتها
ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
اعلام خدمات خاص براي کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان
کارت هديه(1)-بن خريد(2)-بليت سينما(3)-کوهستان پارک(4) و ....)
ارائه خدمات طلائی به مشتریان مانند دادن گارانتی، اعلام تاریخ اعتبار آن – اعلام خدمات و سرویسهای دوره ای و غیره
ارسال پيامكهاي فرهنگي و جذاب بصورت روزانه يا هفتگي براي پرسنل
اعلام جلسات مديران از طريق پيامك با امكان قابليت گزارشگيري ( در مورد رسيدن يا نرسيدن پيامك به موبايل مد نظر)