با درود و احترام


متقاضی عزیز:

از اینکه وقت گرانبهای خود را برای تکمیل و ارسال فرم درخواست کار دراختیار ما  گذاشته اید کمال تشکر را داریم.

ما براي شما 2 فرصت شغلي در نظر داريم:

1- فعاليت در شركت آسمان سواران نيك پرواز (انجمن ملي پرواز ايران شعبه شيراز)

2- فعاليت در شركت نرم افزاري و پيام رسان هخامنش


 خلاصه اي از فعاليت شركت آسمان سواران نيك پرواز:

شركت نيك پرواز فعاليت خود را از سال 1391 در شيراز بصورت رسمي آغاز كرده و توانسته است علاقمندان زيادي را به صنعت هواپيمايي ايران در شاخه هاي خلباني، مهمانداري، مهندسي پرواز، ديسپچري و ساير رشته هاي پروازي معرفي و هدايت كند و به همين جهت نيازمند به تكميل پرسنل دفتري خود ميباشد كه از علاقمندان دعوت به همكاري ميكند. از جمله وظايف پرسنل استخدامي در اين مجموعه:

پاسخگويي به تلفن، پاسخگويي به علاقمندان اين رشته، تايپ انواع نامه اداري، كار با كامپيوتر در حد خوب، و ساير فعاليت هايي كه در محل شركت انجام ميشود.

خلاصه ای از فعالیت های شرکت هخامنش :

شرکت هخامنش بعنوان اولین شرکت ارسال پیامک در جنوب کشور فعالیت خود را از سال 1383 شروع کرده و مشتریان بسیار زیادی دارد که برای خدمات رسانی به این مشتریان در امور مختلف دفتری ، کامپیوتری،نرم افزاری، طراحی وبسایت،پشتیبانی نرم افزار،ثبت قرارداد،تایپ شماره تلفن،آموزش و حسابداری و ارتباط با ارباب رجوع نیازمند به تعدای خانم با تجربه و متعهد به کار جهت فعالیت در محل شرکت می باشیم.(بازاریابی نیست)

آدرس  هر دو شرکت هخامنش و آسمان سواران :

شیراز- خیابان ملاصدرا- ابتدای اردیبهشت-جنب فروشگاه دمس-(ساختمان نیاکوثری) - طبقه2- واحد 3   

مراجعه 8 صبح تا 8 شب

جهت دریافت آدرس شرکت به روی موبایل حرف Add را به شماره 4077 1000 ارسال کنید.

ساعت کار:

متقاضیان شیفت صبح از ساعت 8 تا 14:30 می باشد.

متقاضیان شیفت عصر از ساعت 14:00  تا 20:30  میباشد.

متقاضیان یک روز کار یک روز تعطیل از ساعت 8 تا 20:30 می باشد.

در صورت تمایل شما و نیاز شرکت برای دیگر ساعات امکان مذاکره وجود دارد.

نوع و نحوه کار:

 نگران آموزش نباشید - نگران آموزش نباشید - نگران آموزش نباشید

(پس از انتخاب شما در مصاحبه حضوری آموزشهای ویژه و تخصصی به شما داده خواهد شد) حدود 100 ساعت (2 تا 3 هفته)

شما پس از گزينش و پذيرش در انجام امور ذيل فعاليت خواهيد كرد.

كلیه امور دفتری شامل :

1- پاسخگویی به مشتریانی شرکت هخامنش

2- ارسال فکس ، ایمیل

3- نوشتن قرارداد مشتری

4- تایپ شماره و یا نامه اداری

5- ارسال پیامک(البته پس از کسب آموزش و مهارتهای ویژه)

و تمام اموری که در یک شرکت بعنوان پرسنل دفتری انجام میشود.

بعد از تکمیل فرم با شما تماس گرفته خواهد شد و در زمان مراجعه حضوری به شرکت در مورد کار و حقوق و سایر موارد صحبت خواهد شد.

ما نیازمند به افرادي با مشخصات ذیل می باشيم چنانچه دارا هستيد اقدام كنيد.

 شرایط:

1- متقاضی  به اصول اولیه ویندوز آشنا باشد.

2- متقاضی  ترجیحا به امور دفتری آشنا باشد.

3-متقاضی  اطلاعات عمومی خوبی داشته باشد.

4-متقاضی باید فن بیان و روابط عمومی بالایی داشته باشد.

5-متقاضیان دارای سابقه کار و بدون سابقه کار پذیرفته می شوند.

6- متقاضیان دانشجو طبق شرایط ویژه طرفین پذیرفته خواهند شد.

7- متقاضیان متاهل باید رضایت کار از طرف همسر را داشته باشند.

8-متقاضیان مجرد باید رضایت کار از طرف پدر یا مادر را داشته باشند.

9-در حال حاضر متقاضیان خانم پذیرفته و مشغول به کار خواهند شد ولی آقایان نیز میتوانند ثبت نام کنند.

10-چنانچه سوالی یا شرایط ویژه ای داشتید میتوانید با مدیریت شرکت تماس حاصل فرمایید.   4418  311  0917


توجه: بهتر است در مورد حقوق و سایر مزایای پرسنل  در زمان مصاحبه حضوری صحبت های لازم انجام شود چرا که افرادی که دارای توانایی ها و مهارتهای خاصی هستند مستحق دریافتی بیشتری هستند.

حال با توجه به شرایط بالا جهت ثبت نام و تکمیل فرم درخواست کار تصوير ثبت نام کنید  را کلیک کنید.

                                                                      


چنانچه تمایل دارید دوستان یا آشنایان خود را جهت ثبت نام  و کار در اين  دو شرکت  به این وبسایت  معرفی کنید تصوير  زیر را کلیک کنید.

                                                                                             

                                                                    


چنانچه تمایل دارید دوستان یا آشنایان خود را جهت ثبت نام  و کار در اين  دو شرکت  به این وبسایت  معرفی کنید تصوير  زیر را کلیک کنید.