با درود و احترام
متقاضی عزیز:
از اینکه وقت گرانبهای خود را برای تکمیل و ارسال فرم درخواست کار دراختیار ما گذاشته اید کمال تشکر را داریم.
ما براي شما 2 فرصت شغلي در نظر داريم:
1- فعاليت در شركت آسمان سواران نيك پرواز (انجمن ملي پرواز ايران شعبه شيراز)
2- فعاليت در شركت نرم افزاري و پيام رسان هخامنش
خلاصه اي از فعاليت شركت آسمان سواران نيك پرواز:
شركت نيك پرواز فعاليت خود را از سال 1391 در شيراز بصورت رسمي آغاز كرده و توانسته است علاقمندان زيادي را به صنعت هواپيمايي ايران در شاخه هاي خلباني، مهمانداري، مهندسي پرواز، ديسپچري و ساير رشته هاي پروازي معرفي و هدايت كند و به همين جهت نيازمند به تكميل پرسنل دفتري خود ميباشد كه از علاقمندان دعوت به همكاري ميكند. از جمله وظايف پرسنل استخدامي در اين مجموعه:
پاسخگويي به تلفن، پاسخگويي به علاقمندان اين رشته، تايپ انواع نامه اداري، كار با كامپيوتر در حد خوب، و ساير فعاليت هايي كه در محل شركت انجام ميشود.
خلاصه ای از فعالیت های شرکت هخامنش :
شرکت هخامنش بعنوان اولین شرکت ارسال پیامک در جنوب کشور فعالیت خود را از سال 1383 شروع کرده و مشتریان بسیار زیادی دارد که برای خدمات رسانی به این مشتریان در امور مختلف دفتری ، کامپیوتری،نرم افزاری، طراحی وبسایت،پشتیبانی نرم افزار،ثبت قرارداد،تایپ شماره تلفن،آموزش و حسابداری و ارتباط با ارباب رجوع نیازمند به تعدای خانم با تجربه و متعهد به کار جهت فعالیت در محل شرکت می باشیم.(بازاریابی نیست)
آدرس هر دو شرکت هخامنش و آسمان سواران :
شیراز- خیابان ملاصدرا- ابتدای اردیبهشت-جنب فروشگاه دمس-(ساختمان نیاکوثری) - طبقه2- واحد 3
مراجعه 8 صبح تا 8 شب
جهت دریافت آدرس شرکت به روی موبایل حرف Add را به شماره 4077 1000 ارسال کنید.
ساعت کار:
متقاضیان شیفت صبح از ساعت 8 تا 14:30 می باشد.
متقاضیان شیفت عصر از ساعت 14:00 تا 20:30 میباشد.
متقاضیان یک روز کار یک روز تعطیل از ساعت 8 تا 20:30 می باشد.
در صورت تمایل شما و نیاز شرکت برای دیگر ساعات امکان مذاکره وجود دارد.
نوع و نحوه کار:
نگران آموزش نباشید - نگران آموزش نباشید - نگران آموزش نباشید
(پس از انتخاب شما در مصاحبه حضوری آموزشهای ویژه و تخصصی به شما داده خواهد شد) حدود 100 ساعت (2 تا 3 هفته)
شما پس از گزينش و پذيرش در انجام امور ذيل فعاليت خواهيد كرد.
كلیه امور دفتری شامل :
1- پاسخگویی به مشتریانی شرکت هخامنش
2- ارسال فکس ، ایمیل
3- نوشتن قرارداد مشتری
4- تایپ شماره و یا نامه اداری
5- ارسال پیامک(البته پس از کسب آموزش و مهارتهای ویژه)
و تمام اموری که در یک شرکت بعنوان پرسنل دفتری انجام میشود.
بعد از تکمیل فرم با شما تماس گرفته خواهد شد و در زمان مراجعه حضوری به شرکت در مورد کار و حقوق و سایر موارد صحبت خواهد شد.
ما نیازمند به افرادي با مشخصات ذیل می باشيم چنانچه دارا هستيد اقدام كنيد.
شرایط:
1- متقاضی به اصول اولیه ویندوز آشنا باشد.
2- متقاضی ترجیحا به امور دفتری آشنا باشد.
3-متقاضی اطلاعات عمومی خوبی داشته باشد.
4-متقاضی باید فن بیان و روابط عمومی بالایی داشته باشد.
5-متقاضیان دارای سابقه کار و بدون سابقه کار پذیرفته می شوند.
6- متقاضیان دانشجو طبق شرایط ویژه طرفین پذیرفته خواهند شد.
7- متقاضیان متاهل باید رضایت کار از طرف همسر را داشته باشند.
8-متقاضیان مجرد باید رضایت کار از طرف پدر یا مادر را داشته باشند.
9-در حال حاضر متقاضیان خانم پذیرفته و مشغول به کار خواهند شد ولی آقایان نیز میتوانند ثبت نام کنند.
10-چنانچه سوالی یا شرایط ویژه ای داشتید میتوانید با مدیریت شرکت تماس حاصل فرمایید. 4418 311 0917
توجه: بهتر است در مورد حقوق و سایر مزایای پرسنل در زمان مصاحبه حضوری صحبت های لازم انجام شود چرا که افرادی که دارای توانایی ها و مهارتهای خاصی هستند مستحق دریافتی بیشتری هستند.
حال با توجه به شرایط بالا جهت ثبت نام و تکمیل فرم درخواست کار تصوير ثبت نام کنید را کلیک کنید.
چنانچه تمایل دارید دوستان یا آشنایان خود را جهت ثبت نام و کار در اين دو شرکت به این وبسایت معرفی کنید تصوير زیر را کلیک کنید.
چنانچه تمایل دارید دوستان یا آشنایان خود را جهت ثبت نام و کار در اين دو شرکت به این وبسایت معرفی کنید تصوير زیر را کلیک کنید.